Monday, November 30, 2009

De cacao sa fie...

Bah, ma bucur ca macar unul dintre noi mai are chef da` scris.Tania m-a anuntat in prealabil k ea nu mai vrea sa scrie p blog ... deci eu cred k putem sa ne schimbam "numele" in.... evident...noidoi!

Trecem mai departe si ajungem la scarbosenia asta de Satana...cu ifosele ei de mare vedeta ca vezi Doamne EA nu are bani si se vaitaaaa....valeu mama....ca EA nu are bani!!!!Si acum vine eu, si mi se altura si Alina si zicem: Daca nici EA nu are bani, atunci NOI ce aia noastra sa mai zicem. Bey...ca sa vedeti k tot la vorba mea o sa s ajunga,cum ca o sa fie ingropata alaturi/impreuna/ sub/pe/intre toti banii ei. Face economie la tot (deci iese din birou si s duce pe hol sa stinga lumina - bec care cred k si ala e d 30 k atat de chior e)..Ma rog...detalii...Si vine de acasa nefututa si-si varsa nervii pe noi, de parca am fii sacii ei de box....Eh...s-o prind eu ca stramba din nas sau zice ceva cand ma duc la ea pentru marire de salariu. Va tin in curent cu asta, ca deja am nervi la creierii capului.

Pe urma...faptul ca n-am bani reiese de mai sus.

Apoi, faptul ca viata mea e de cacat in lipsa banilor reiese din cele 2 d mai sus.

hai papapapapapapap.

XOXO

...ea

No comments: