Monday, November 30, 2009

2012

Am vazut filmul 2012. Deci daca asa e sfarsitul am niste solutii: prima ar fi ca stau la et. 9 si ma gandeam la faza cu prabusitul cladirilor...ma urc p acoperis si cand incepe sa s prabuseasca, sper sa nimeresc p o bucata mai mare de beton si sa...i don`t know...slide with it pana jos. La faza cu apa...sper sa nu se reverse Marea Neagra pana la blocul meu, ca am pus-o...habar n-am sa inot. Daca stau bine si ma gandesc cred k mai am un colac p undeva...o sa-l umflu p-ala si-l tin la indemana, just in case. Sper sa fie de ajuns. La faza cu cazutul meteoritilor, bah nusu ce sa zic, ma rog sa loveasca nordul capitalei, ca deja as fi prea ocupata confruntandu-ma cu prabusitul si eventualul tsunami, din aia n-as mai stii sa ies. Si in final...pentru cei care vor sa-mi doneze orice suma de bani (dar nu mai mica de 100.000 euro) in vederea salvarii mele, God bless you si sper sa ne vedem pe Arca made in China (sper sa nu fie un "produs" ca toate celelalte chinezesti). Si mai sper sa nu fie vreun erou care sa incerce sa-si salveze familia si sa se furiseze FIX in Arca in care o sa fiu eu si sa pericliteze plecarea, ca o sa il vanez si o sa-l omor cu mana mea.

Next topic. Iaca ca se mai termina un an din vietile noastre chinuite. Tot ce-mi doresc pt anul viitor este multa sanatate pt toata lumea, sa termin odata cu facultatea, sa calatoresc si sa scap de Satana. Cine imi este cu adevarat prieten, poate pune osul la bataie si imi indeplineste si mie macar o dorinta. :D

In speranta ca voi strange 1 mld. de euro pana la sf anului 2012, va tzuc.

XOXO

No comments: